26.12.2011

Sevgili Noel Baba

Yeni yıla girerken dileklerimi yazmak ya da liste hazırlamak pek huyum değildir ama bu sene Noel babaya pek bi mektup yazasım geldi.

Sevgili Noel Baba,

biliyorum bu aralar çok meşgulsündür.Eee tabi kolay değil seninde işin,şimdi gel de milyarlarca insanın isteklerini dileklerini yerine getir.Bi yandan geyiklerinle uğraş,bi yandan hediye dağıt,bi yandan dilek gerçekleştir.Şimdi düşününce senin işin bizden daha zor aslında.Hatta biraz daha düşünüp haline acıyıp bu sene de sen dile benden bir şeyler demekten korkuyorum.Neyse fazla uzatmadan ben sadede geleyim.Sevabına benim aşağıda sıralamış olduğum dileklerime de göz atarsan pek mutlu olurum.

1-Eşim başta olmak üzere tüm ailem sağlıklı ve yanımda olsun ki onlarla mutlu huzurlu bir yıl geçireyim.
2-Her akşam eve geldiğimde buzdolabında tıka basa zeytinyağlılar ve sarma ağırlıklı olmak üzere yenmeye hazır yemekler bulayım.
3-Sayısal bana çıkana kadar devretsin.
4-Okan Bayülgen program sayısını haftada yediye çıkarsın.
5-Yılbaşı büyük ikramiyesi de bana çıksın.(Çıkması için önce bilet almam gerektiğini biliyorum merak etme)
6-Yeni işimiz açısından çoook başarılı bir yıl olsun.İşten başımı kaşıyacak zamanım olmasın.Hatta o kadar olmasın ki sadece başımı kaşıtmak için birini alayım işe.
7-Sırf apartmanda  sorun çıkarmak için apartman bahçesine sigara izmariti atıp,son günlerde bununla da yetinmeyip mandalin kabukları atmaya başlayan,hiç bir komşusunun konuşmadığı yarı menepoz yarı ruh hastası yarı çemkirik komşumuz(kızıl cadı)mümkünse elimde kalmadan kuzey kutbuna taşınsın.
8-Şu aralar aklımda çok fazla dönen henüz kimseyle paylaşmadığım planımı hayata geçireyim :)
9-Feriha Emir'iyle,Sülüman Hürrem'iyle,Mine Sinan'ıyla mutlu mesut yaşasın gitsin,bizi daha fazla oyalamasın.Hayır yani oyalayacaksa o zaman Mehmet Günsür artık diziye girsin.
10-Blog takipçilerim '' sizde artık çok oluyosunuz'' diyebileceğim kadar çok olsunlar.
11-Biscolata reklamları seriye bağlansın ve aynı hız devam etsin.
12-Saba Tümer akşam programına geri dönsün,dönmeyecekse evine dönsün.Onu bu durumda görmek beni üzüyor.
13-Erol Köse de doktorluk günlerine geri dönsün.Hoş orada da rahat durmaz ortalığı karıştırır ama!İnsanların sağlığı açısından bu dileğimden emin olamadım.En kötü ihtimalle kuzey kutbuna taşınacak komşuma gitsin komşu olsun.Orada birbirlerini yesinler.
14-Eda'cım da hep yanımda olsun.
15-Yeryüzündeki ortalığı karıştıran,fesat,kıskanç,kötü kalpli,kendi çıkarları doğrultusunda herkesi harcamaya hazır olan insanlar buharlaşıp yok olup gitsin.
16-O kadar çok güleyim ki somurtmayı unutayım.Malum kaşları  çatmaktan iki kaşımın arasındaki çizgiler belirginleşmeye başladı.
17-Leyleği havada görmesem bile bu yıl çok gezeyim.
18-Çok yorgun olduğum günlerde uykuya dalmadan önce makyajımı temizleme gücüm olsun.
19-Yarıda kalan sigarayı bırakma maceramı bu sene sonlandırabileyim.
20-Veeee bu yıl Funda yılı olsun.
21-Sayısal bana çıksın demiş miydim?

Liste gözünü korkutmasın lütfen,hepsi gayet sıradan ve gerçekleştirebileceğin dilekler.Okan'la da görüşürsün,bi bakarsın tepkisine.Haftada yedi güne çok carlarsa varsın beş günle devam etsin.Çok mühim değil yani.Adama da yazık.Çok insafsızlık etmiş olabilirim.

Neyse hadi bakalım Noel Babacık sana kolay gelsin.
 


8 yorum:

zeys dedi ki...

Noel babaya mektubuna bayildim bende aynen boyle bir mektup yazmayi dusunuyorum hem inanirsak olur bence:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Bak bak bak ben ne diyorum, Noel Baba'dan isteyeceğine iki kulhu bir elham oku da Allah'tan iste. Valla şimdi yapacağı varsa da yapmıycak.Töbe de kız töbe de:)))

İkiz Annesi dedi ki...

Güzel dilekler :))

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Zeys; doğru diyorsun inanırsak bence de olur,teşekkürler :)

Alışveriş Danışmanı;Ondan da isterim yahu,isteyenin bi yüzü :)

İkiz Annesi; Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

çok güzel istekler bunlar ama ya aralarında beni güldürenlerde olmadı değil.. :) yeni yılda herşey gönlünüzce olsun sevgiler :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

haepsi harika. cok gezmek ve makyaj temizlemeye katılıyorum:) bugun hala yapmadım ve yapamıycam sanırım:)


http://aysstyle.blogspot.com/

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Sema; çok teşekkürler,sevgiler

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE; Teşekkürler,yogun ve uykuluyken çok zor geliyor değil mi? :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tüm dileklerin gerçek olsun insallahhhhhhhhhhhhh bitanemmm...