2.12.2011

Bugün Sadece Benim!

Bitirmek üzere olduğumuz bu haftaya güzel başladığım  için gayet güzel geçti.Güzel başlamak kısmını biraz detaylandırayım isterseniz.
Pazartesi günleri malum sendrom günüdür.İşte bende bu sendrom mendrom olaylarını silip atmak için akşamına çıktım güzel bir şarap aldım.Eve gelip yine şarabın güzelliğine uygun güzel bir yemek yaptım.Bir de mum ışıklı güzel bir masa hazırladım.Sonuç olarak eşim eve geldiğinde yüzündeki şaşkınlığı ve mutlulugu görmek haftaya iyi başlamama sebep oldu.(Bir an için aklında bugün özel bir gündü de ben mi unuttum acaba diye bir soru işareti oluştuğuna eminim.)E dedikleri de doğruymuş aslında haftaya iyi başlarsan iyi geçermiş.
İşle ilgili koşuşturmalarımız yine devam etti ama herşey yolunda gitti.(Sanırım evrenle sonunda uzlaştık;) )


Çarşamba günü ise eski işimden pek bi sevdiğim iki arkadaşımın doğum günüsüydü.Bizde süpriz baskın yaptık.Arkadaşlardan birinin gitarını getirmesi sonucu hepi pörtdeyimizi canlı canlı söyledik ve kutlaştık.
Yarın bizim deli ekiple yine bir toplaşma planımız var.Bu arada aşağıdaki fotoğraflarda da görünen deli ekibimizi günlüğümü takip ediyorsanız buradan da hatırlarsınız.
Bugünüme gelirsek; bugün sadece benimdi.Güzel bir kahvaltı,ailemle geçirdiğim zaman,en canım arkadaşımla bir öğle yemeği ve birazcıcıkta alışveriş derken günü akşam yaptım.(birazcıcıktaki cıcık ibaresi eşimde günlüğümü takip ettiği için ,alışveriş esnasında harcanan paraya sevimlilik katmak amacıyla kullanılmıştır.
Şimdilik budur...

Hiç yorum yok: