8.05.2010

Lakabı Marka Oldu!

Gerçek ismi Mine Atalar.Ama ona küçüklüğünden beri Minush diyorlarmış.Kimden mi bahsediyorum?Minush markasının yaratıcısı ve tasarımcısından!
İzmir Anadolu Guzel Sanatlar Lisesi Resim Bolumu, DEU Guzel Sanatlar Fakultesi Grafik Tasarim Bolumu mezunu. Uzun yillar cesitli ajanslarda art director olarak calistiktan sonra en son girdigi branding & package design ajansinda ambalaj tasarimci olarak 3 sene calisarak kendimi bulmuş. Ayrica reklam sektorunden uzaklastigi icin de huzur bulmuş . Cok mutlu olmasına ragmen kotu ingilizcesini gelistirmek icin 6 ayligina Los Angeles'a gitmeye karar vermiş.
Planı Türkiye de iki ay tatil yaptıktan sonra Los Angeles'a dil okuluna gitmek olsada iki ay boş kalmaya dayanamamış ve eline eski tshirtlerini,makasını,iğnesini ipliğini aldığı gibi kesip biçmeye başlamış.Kesip,biçip,boyayıp ortaya her görenin çok beğendiği şeyler çıkarmış.Küçüklüğünden beri lakabı Minush olduğu için marka ismi düşünmesine gerek kalmamış Mine Atalar'ın.Logo hazırlayıp,etiket bastırmış.Bu arada elinde çok şirin yastıkları ve çantaları olmuş.
Arkadaşlarının ısrarıyla Facebook sayfası açmış ve ertesi gün kendisini dekorasyon dergilerinden aramaya başlamışlar.Markası kendisinin bile şaşıracağı bir hızla duyulmaya ve yayılmaya başlamış.İzmir,İstanbul hatta Avusturalya'da bir takım butikler tasarımlarını satmaya başlamış.
Planladığı gibi Amerika'ya dil okuluna gitmesiyle beraber Minush Amerika'da da satılmaya başlanmış.Bu arada Minush yastıkları,çantaları,şapkaları,elbiseleri ve ayakkabılarından oluşan ve gün geçtikçe zenginleştirdiği bir ürün yelpazesi bulunuyor.Ürünlerini görmek ve sipariş vermek için sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Şimdi bu yazıyı niye mi yazdım?
1-Hobisini keyifle işe dönüştürebilen insanlara her zaman hayranlık duymuşumdur ve sevgili Mine Atalar'da bu insanlardan biri.
2-Ürünlerini ve tasarımlarını gerçekten beğendim.

Mutlu Haftasonları...

6 yorum:

papatya dedi ki...

ama bunlar cok guzel gercekten takdire deger.Paylasim icin tesekkurler..
Secgilerle..

Makyöz Didehan dedi ki...

SÜPER EVET TATLIM BENDE OKUDUM AYRICADA BİZİM OKULDAN MEZUNMUŞ AMA MAALESEFF BEN TANIMIYORUM...NE AYIP :(( BİR SÜRÜ ARKADAŞIMDA ALMIŞ BU AYAKKABILARDAN BENDE İSTİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Papatya; Ben teşekkür ederim.
Didehan;valla canımcım bende çok sevdim en kısa zamanda bende istiyorum.

Gizzy dedi ki...

Canımm sana bi ödülüm varrr

http://gzmlounge.blogspot.com/2010/05/tatl-blogger-gizzy.html

Stil Direktoru dedi ki...

Cidden ne güzelmiş yaptıkları, lakabı olayı da çok şeker

Kelimeler Olmasaydı dedi ki...

Çok Minush şeyler yapmış:)
Hepsi birbirinden tatlı,edinilesi!