7.12.2011

Bu Gece Barda ,La La La La Laaaaaa!


Yağmurlu,kasvetli,kapalı ve soğuk bir günden herkese merhaba...
Bugün çarşamba ve ben hafta sonu fotoğraflarımı daha yeni paylaşabiliyorum sizlerle.
Cumartesi günü eşimin stüdyosuna ufak bir ziyarette bulunup (gitmişken fotoğraf çekilmemek olmazdı)sonrasında Alsancak'ta geçtiğimiz aylarda açılan 13 adlı barda  bizim deli ekiple buluştuk.


Mekandaki müzik sesinin yüksek olmasına rağmen cır cır cır konuşmaktan geri kalmadım yine.Sanırım bu yüzden eve geldiğimizde sesim çıkmıyordu.Neyse çorbacıda kendimize gelerek, geceyi sonlandırdık.





Bot kardeşliği fotomuz.(Botlarımızı 1V1Y deki Hotiç kampanyasından Edacımla birlikte almıştık)


Aaaa bu arada bir çılgınlık yapıp 2 senedir uzatmakta ısrar ettiğim saçlarımı kestirdim :)



6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Gönlüm hovarda, çalsın sazlar oynasın kızlarrrr :) hayydeee haydee :) dırınımmm dımtıssss falan filan :) Yılbaşını bekliyorum bende kurtlarımı dökmek için canımcım :) Çok şirinsin saçların süper görünüyor...Küt kesimler çok ilgimi çekiyor artık, çok öpüldün sevgilerrrrrr mckss ;)

Adsız dedi ki...

saçların çok yakışmı güle güle kullan ama biraz daha kısalt derim ben

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥;
canım çok teşekkürler,benimde birden saçımı küt diye kestiresim geldi.Aslında biraz asimetrik bir kesim.Yani bir tarafı daha uzun.Ama ben olması gerekenden uzun kestirdiğim için çok belli olmuyor.Bu arada sen şimdiden yılbaşı akşamı için eğlence havasına girmişsin.Çok çok eğlen,çok çok dans et tüm kurtları dök,yeni yıla enerji dolu başla.Komacan öpüldün,sevgiler

Scissor Hands 81;
evet kesinlikle haklısın ama daha kısaya cesaret edemedim.Yakışmamasından korkuyorum :)

Adsız dedi ki...

enseleri kısalt önlerde çenenin 2 parmak altında olsun süper olur

Adsız dedi ki...

saçlarına ve montuna bittim...
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bloguma beklerim...

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Scissor Hands 81; sanırım bu dediğini yapıcam,teşekkürler:)

Moda Kulisi; Teşekkürler o zaman :)