7.06.2009

Bir çekim günlüğü

Ve döndüüüüüm!
Gelir gelmez ayağımın tozuyla hatta converse lerimin çamuruyla yazmak istedim :) (ne diyor bu demeyin birazdan bu konuya da geleceğim) Daha önceden de yazmış olduğum gibi cuma günü, Akgül Gömleğin 2009 yaz katalog çekimleri için 9 kişilik bir ekiple Ayvalık yollarına düştük.
Pozitif Stüdyo fotoğrafçıları Orçun,Etkin asistanları Uğur ve Selçuk'un gerçekleştirdiği,modelliğini Burak Gacemer'in yaptığı çekimler yorucu olduğu kadar feciii şekilde de eğlenceli geçti.Pozitif Stüdyo'nun profesyonel ,Burak Gacemer'in de motivasyonu tam bir şekilde çalışması ortaya harika sonuçlar çıkardı.(bu harika sonuçları malesef önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşabileceğim,çünkü belli bir süre fotoğrafların hazırlanma aşaması olacak).
Aaaa bu arada Akgül Gömleğin birbirinden güzel modellerininde hakkını yememek gerek.
Çekimlere yolllarda başlandı,Ayvalığın ve Cunda'nın en güzel yerlerinde devam edildi.Bende bu arada bol bol Cunda havası çektim içime :)
İlk durak noktası olan çekimlerin başladığı yerde ben dakika 1 gol 1 çamura saplandım.(Şimdi bu cümlenin üzerine yanıma yedek ayakkabı almadığımıda yazsam mı die tereddüt ediyorum ve kendimi şiddetle kınıyorum)
Neyse...Sonuç itibariyle çok yorulduk,çok dinlendik,çok güldük,çok eğlendik,bol bol dondurma yedik,bol bol kedi kovaladık,bol bol yandık(öyle yandık derken güneşlendik bronzlaştık sanmayın sakın ,çekim yanığı siz tahmin edin artık ),modelimize gösterilen yoğun ilgiden programın aksamaması için bol bol kaçtık,hatta olmadı üzerine yabancıdır kendisi ne söylediğinizi anlamaz tarzında abidik gubidik hikayeler uydurduk.Bi Burak Pitt oldu,bi Brad Titt,bi William Klein :)Bu arada bol bol günaydın dedik,bol bol yaprak sarması yedik.(Ayşe ve Mine'ye tekrar çok teşekkürler o güzel sarmalar ve börekler sayesinde bize 5 kilo aldırıp gönderdikleri için)
En kötü kısmı İzmir'e yani cennetten beton yığınının arasında döndükten sonraki kendimize gelme süresiydi.(İzmir'im de ayrı bir cennettir ama sonuçta şehir hayatı;))
Şimdilik orjinalleri hazır olana kadar sizi bu bir sürü fotoğrafla başbaşa bırakıyorum.
Herkese iyi haftalar...

Hiç yorum yok: