4.06.2009

Bakalım 2009-2010 kış tredleri neler-MİŞ?

Şimdi 2009-10 kışında bizi hangi modeller,renkler ve desenler bekliyormuş bir bakalım;
  • Ufacık tefecik içi dolu turşucuk yeleklerimiz önümüzde kışta giyilmeye devam edecek-miş.
  • Elbise ve manto iklisi pek bi revaçtay-mış.(elbiseler tek omuz-muş.)
  • Etek ve pantolonlar ya çok geniş ya da çok dar-mış.
  • Kareli desenler ön planday-mış.
  • Beyaz gömleklerimiz her zamanki gibi liderliğini koruyor-muş.
  • Oversize manto altına jean pek bi moday-mış.
  • Ayakta renkli tozluklar kullanılmaya devam ediyor-muş.
  • Versace her ne kadar Fall-Winter 2009-10 defilesinde mavi,fuşya,turkuaz ve kırmızı gibi canlı renklerini ön plana çıkarsada koyu renkler,metalik renkler ,siyahın her tonu ve turuncu tonuna yakın kırmızılar pek bi revaçtay-mış.
Bütün mışlar,muşlar bir yana siz kendinizi nasıl güzel ve mutlu hissediyorsanız öyle giyinin.
Mutlu günleeeeer...

2 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok eğlenceli bir site gezinirken buldum .nasıl buldum bilmiyorum ama çok keyif aldım,çok memnun oldum.

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

çok teşekkürler :))