30.01.2012

Süzme Durumları

Neymiş kadınlar önce kendileri için giyinir, güzelleşir, sonra erkekler için Miş.Yok yaaa.Bu kocaman bir yalan. Kadınlar önce sokağa çıktığında tepeden tırnağa kendisini süzecek olan diğer kadınlar için giyinir ve güzelleşir. Ne yani siz hiç yapmadınız mı ya da sizin başınıza gelmedi mi süzme operasyonu?
Süzerim ve süzülürüm,hiç affetmem.

 Ama bu süzme olayı da ayrı bir ustalık ister. Çünkü karşı tarafı incelerken eğer tanımadığınız ya da sevmediğiniz biriyse ona bön bön baktığımızı belli edip, ‘’Allam iki saattir bana bak bak bitiremedi. Bayıldı da çaktırmıyor’’ ya da çok güzelim ben ,harika görünüyorum’’ hazzını yaşatmak istemeyiz.
 Hoş kadınların %80 i bu ustalık seviyesine çoktaaaan ulaşmıştır.
Yolda yürürken  önce kendi yaş grubumuza  göre süzülecek bayanları seçeriz. Mesela karşınızdan yaşlarına göre güzel ve şık giyinmiş 3 ayrı kadının geldiğini düşünün. 15,30 ve 60 yaşlarında. Bu kadınlar bir km ötede bile olsa saniyeden bile daha hızlı bir şekilde üçüne de göz atıldıktan sonra  hedefe kitleniriz. Hedef 30 yaşlarındaki kadın olur.(Eee gidip 60 yaşındaki teyzeyi süzecek halimiz yok. Haaa onu da yapmıyor değilim. Eğer yaşlı teyzemiz yaşına göre hoş ve bakımlı duruyorsa şöyle bir detaylara göz gezdirdikten sonra ‘’bu yaşa geldiğimde keşke bende böyle olsam’’diye iç geçiririm)
Neyse hedefe kitlendikten sonra ,eğer gözümüzde güneş gözlüğümüz varsa işimiz çok kolaylaşır.
Şahsen ben,karşıdan gelip yanımdan geçene kadar rahat rahat her ayrıntıyı siyah camlarımın arkasından rahatça inceleyebiliyorum. Saçının fönünden, makyajından, ayakkabısının markasına kadar. Sanki gözlüğümün camına dijital bir perde iniyor ve tespit edilen ayrıntılar filmlerde olduğu gibi siyah fona , neon yeşil renkteki karakterle alt alta yazılıyor.

Saç : Fönlü (ama dünden kalmış.)
Makyaj: Yok denecek kadar az.(Hayret buna rağmen güzel)
Kaban: Geçen senenin rengi mi bu?(yok yok bu sezonun parçası değil)
Elbise: Tüh görünmüyor.(Yahu şu kabanının birkaç düğmesini açaydın da elbiseni de göreydik)
Bot:  Modeli güzel. Ben bu botları Zara da mı görmüştüm acaba?(Dümbük ,o kısacık bacaklara bu model bot giyilir mi)
Çanta: Fena değilmiş. Bir kaç hafta önce Markafoni de indirimdeydi sanki bu çanta.(Bu kıyafete olmuş mu şimdi o yahu?)

Eğer  gözünüzde güneş gözlüğünüz yoksa işiniz biraz daha zor. Gözlerinizi dikip uzun uzun bakamazsınız. Ha bakan danalar var o ayrı. Burada işin püf noktası kesik kesik bakmaktır. Ve bunu yaparken de karşı tarafın size bakmadığı anlara denk getirmeniz gerekmektedir. Onun için gözlüklerimi çantamdan hiç ayırmam.Ve benim için iki kullanım amacı vardır.
1-Göz çevremi korumak
2-İnsanları rahat rahat süzmek (Ben ona kibarca gözlem diyorum :P )

Süzeniniz bol olsun.

3 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

haha olaysın aynen dedim okurken zaten kadınlar kadınlar için giyinir derler aynen

Trendsum dedi ki...

haha aynen altına imzamı atıyorum :)

http://trendsum.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

:))) süper yazmışsın ellerine sağlık katılıyorum aynen canım ;)