7.10.2011

Haa-haaa-haaa-hapşuuuuuuuuu!

İki gündür evimizin içinde haaaaaappppşuuuu sesleri duyuluyor.Çok sev diyen olmuyor ama sağolsun eşim çok yaşa demeden de duramıyor.:) Evet,tahmin ettiğiniz üzere hastayım efenim.Kendime gayet dikkat ederken ne oldu ,nasıl oldu anlamadım.Boğaz yanmasıyla hızlı bir başlangıç yaptı ve ertesi günü beni sağlam yatırdı.Dün mesaimi sabahtan akşama kadar koltukta yatarak, uyuyarak ve ara ara televizyona bakarak tamamladım.Benim bitanecik sevgilim de işlerini erteleyip,dün bana o kadar güzel baktı ki bugün biraz daha toparlandım.Ama hala halsizliğim ve baş ağrım devam etiğinden dolayı biraz daha yatıp dinlenmem gerekiyor.İyileşip,döneceğim.Bir yere kaybolmayın.
Sevgiler

2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ÇOK SEV ♥ CANIM ♥

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥; çok teşekkür ederim canım benim.Nihayet bi söyleyen çıktı :)