15.10.2011

Fotoğrafa İlginiz Varsa Buyrun Takibe

Herkese Merhaba,
kaç gündür malesef yazma fırsatım olmadı.Hastalıktı,iş güçtü derken neredeyse bir hafta geçmiş. Ama artık iyileştim ve döndüm.Son güzel havaları kaçırmamak için bugün biraz dışarıya çıktım,malum yarın soğuk havalar başlıyor.Hoş ben hava tahminlerinin yalancısıyım.

Aaaa bi saniye, ben bırakayım şimdi bu hava muhabbetlerini de, asıl benim size bir haberim var.Biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz , benim bi bi bi bitanecik eşim reklam fotoğrafçısı.Dolayısıyla mesleğiyle ilgili bilgi birikimini,tecrübelerini,deneyimlerini paylaşmak üzere bir blog açtı.Evet artık o da bir blogger.Bu işe ilginiz varsa takip etmenizi tavsiye ederim.Bloguna buradan ulaşabilirsiniz.
Şimdi benim akşamki yemek daveti için biraz hazırlanmam gerekiyor.Herkese pek bi tatlı hafta sonu diliyorum.
Yeni hafta da görüşmek üzere

1 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Fotoğrafa o kadar meraklıyım ki ama hala SLR makina alamadımmm :(
My Giveaway click click