19.09.2011

Sigaraya Veda Ettim


Öncelikle herkese çok güzel,çok mutlu,çok hareketli,bol eğlenceli bir hafta  diliyorum.Başlıktan da anlaşılacağı gibi sigara hayatıma son vermiş durumdayım.Aslında böyle bir niyetim yoktu taaaa ki cuma günü arkadaşımla bir kahve içene kadar.Kendisi sigarayı bırakalı sanırım yedi ay kadar oldu .Bana da defalarca o kadar zor olmadığını,hayatımın değişeceğini,sabahları daha mutlu uyanacağımı söyleyerek ikna etmeye çalışmıştı.Bu sefer nasıl olduysa ikna etti.(Buradan kendisine defalarca teşekkürler) Bugün 4.gün .Daha önce de bu konuda denemelerim olmuş fakat başarısızlıkla sonuçlanmıştı.Bu sefer öncekilerden daha kolay oldu sanki.Aaa bu arada arkadaşımın tavsiyesiyle (aslında bir kaç arakadaşımdan aldığım referanslarla)tütüne son diye bir tablet sipariş ettim.Arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre sigarayı bırakmalarını kolaylaştırmış.Tütüne son bir ilaç değil,kurutulmuş bitkilerin tozu gibi.İçinde tarçın ve karanfilde var.Aslında kendi iradenizle bu işi çözmek zorundasınız ama iradenizi destekleyici bir şeyler almanız çıktığınız bu sağlıklı yaşam yolundan dönmenizi engelliyor sanki.Siparişi verdim fakat henüz elime ulaşmadı.Kullanıp, ne kadar etkili olduğunu ya da olmadığını sizinle paylaşacağım.Çünkü biliyorum ki aranızda sigarayı bırakmak isteyip buna cesaret edemeyenler var.İlk günler şu şekilde geçiyor;

Kahvaltıdan ve yemeklerden sonra ve özellikle kahve içerken başta çok acı çektim ama olabiliyormuş.Sigarasızda çayın kahvenin tadı gayet güzelmiş.
Biraz sinir ve öfke yapıyor malesef.Eşimle aynı anda bırakmamız bu açıdan biraz sakıncalı oldu sanki :P
Sigaranın yerine herhangi bir şey koymaya çalışmayın.Sakız,çerez,çikolata vs ...
Gerçekten acıkmadan yemek yemeyin.Atıştırmalık bir şeyler arıyorsanız meyve,bol bol su ve soda önerebilirim.Sigarayı bırakmak bize bol kilo olarak dönmesin değil mi :)

Sigarayı seviyorum vazgeçemem diyenler,kendiniz sevmiyor musunuz?

Şimdilik ben kaçar ,malum pazartesi bugün işler güçler...

Kolay gelsin size,sendromsuz parzartesiler :)

2 yorum:

essu dedi ki...

süpermis tebrik ederim canım :) darısı bırakamayanların basına ins. kes kes ellerine saglık :P

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Teşekkür ederim essu :)