28.03.2010

Hey gidi 80'ler !

80'leri özledim.Tipitip'i ,Pembo'yu,sabahları Susam Sokağını izleyip halahop tereyağlı ballı ekmek demeyi,Sevgili Adile Naşit'in uykudan öncesini,o zamanlar o yaşta pek bir anlam veremediğim fakat türlü entrikaların döndüğü Dallas dizisini(şu andaki dizilerin yanında gayet masum kalıyor),My Little Pony pembe ayakkabılarımı,Pazar günleri ailece izlediğimiz Bizimkiler dizisini,şu anda izlesem yine aynı kahkahalarla güleceğimi düşündüğüm Alf'i ve niceleri...Gerçekten özledim! 80'lerden sizin anımsadıklarınız neler?

12 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yaaa gerçekten ne güzeldi o günler..Taaa eskilere gittim şimdi..Birde en çok sevdiğim çokomelin parlak kağıdını düzleştirip defterimin arasında saklamaktı ;) hey gidi günler heyy..

sekerbulutu dedi ki...

hatıra defteri yazdırmak, hey corc versene borç, zzzztttttt tokai:)) voltran voltran voltran demek:))) benim hatırladıklarımda bunlar...

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Aaaa evet haklısın Emine'cim.Bende yapardım onu :))

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Hatıra defteri yazdırmak! nasıl da unutmuşum.Elden ele dolaşırdı o defterler.:)

lady Odeur dedi ki...

ben de çoook özledim :) o zamanlar bir başkaydı ya! her şey azdı ve değerliydi :)

Stil Direktoru dedi ki...

Ya evet ya ne güzel günlerdi ayrıca benim nikah şekerim zambo sakızdı :) Birde bakmak istersen canım http://www.stilpazari.com'da ARKO TRAŞ KOLYESİ yapmıştım hey gidi hey o zamanlar enfesti cidden sevgiler

Not: Yorumlardan kelime doğrulamayı hayır yapsan çile o yorum yazarken bizlere bilesin sevgiler

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Eda'cım yaratıcılık senin ruhunda var.Nikah şekeri olarak sakız fikrini geçen sene duymuş olsaydım kesin evlenirken ben de yapardım :)Harika bir fikirmiş.Verdiğin linkte arko traş kolyesini bulamadım :( Ama şu anda gg dükkanını gezmekle meşgulüm.Bu arada uyarın için teşekkürler.Kelime doğrulama kaldırılmıştır efem :)) Sevgiler

asmabahce dedi ki...

Özlenmez mibunlar, ben hala Cosby show u izliyorum:)) esprileri hala çok komik geliyor bana

Stil Direktoru dedi ki...

Ne demek canım :) http://www.stilpazari.com/ gir sağda kolyeler var canım hepsi orada mucx

fashion house by zeto dedi ki...

Benim aklım da pazar günü akşamları parlement sinema gecesi kuşağı var bi de baston çikolatalar:)

nar dedi ki...

Ben de özledim o zamanları... Bir de benim sevdğim bir dolu şey vardı o zamanlar, şimdi o kadar çok şey bulamıyorum sevecek:(

burcu d. dedi ki...

80'lerde daha cocuktum, ama benden büyük olan kizlarin saclarina, kiyafetlerine byailiyordum...hala cok seviyorum 80'leri. bence insanlari en cok polarize eden dönem. ya cok seviliyor veya nefret ediliyor.