21.03.2010

Estee Lauder Türkiye Make Up Artisti Tolga Aybakan'dan güzellik sırları...

''Türkiye de bayanlar boyanıyor,Avrupa da bayanlar güzel yanlarını ortaya cıkarıyor''.

Evet  uzun zamandan beri yapmak istediğim röportajı sonunda sizin için yaptım.Kiminle mi?
Estee Lauder Türkiye Make Up Artisti Tolga Aybakan'la.Bu yazıyı yazabilmek için çok bekledim çünkü, kendisi haliyle çok yoğun bir koşuşturma içersinde.O çok karizmatik,çok açık sözlü,çok cool ve aynı zamanda çok içten..Ayrıca benden duymuş olmayın ama O'nun sihirli elleri var.(Gerçekteeen!)Buyrunuz keyifle okuyunuz.
Tolga'cım öncelikle bu yoğun temponun ve koşuşturmanın içinde bana zaman ayırdığın için teşekkür ediyorum.
Fazla zamanını almadan sorularıma başlıyorum.

F: Yanlışsam lütfen düzelt yaklaşık 5 yıldan beri Estee Lauder' ın Türkiye Make up artistliğini yapıyorsun.Bize biraz mesleğinden bahsedebilirmisin.Make up artist kimdir,neler yapar?
T: Evet 5 yıldır Estee Lauder markasının Türkıye makyaj artisti ve makyaj eğitim sorumlusuyum .Yurt dışında eğitim alıp Türkiye'deki uzman kadromuza egitimler veriyorum . Yeni makyaj koleksiyonlarını basın'a ve A+plus magazalarda Estee Lauder müsterilerine ugyuluyorum...

F: Mesleğinin zor yanları nelerdir? 
T: Mesleğimin zor yanları , bana gelen herkesin güzel olmak istemesidir.. Oysaki ,güzellik kemiktir, yüz kemiklerınız güzelse güzelsinizdir. Peki her kadın güzel midir?Hayır değildir, ama her kadının güzel yanları vardır, işte benim mesleğimde bu güzellikleri ortaya çıkartmak aslında :)

F: İşinle ilgili çok sık yurt dışı seyahatlerinde bulunduğundan dolayı bu soruyu sormadan geçemeyeceğim.Yurt dışındaki bayanlarla Türkiye'deki bayanların makyaj tarzlarındaki farklılıklar nelerdir?
T: Türkiye de bayanlar boyanıyor. Avrupa da bayanlar güzel yanlarını ortaya cıkarıyor. İlk yurt dısı egitimimde cok şaşırmıştım ,çünkü benim Türkiye de gördügüm makyajlar neredeyse kabare makyajına yakındı  :) Ben hiç bir zaman kendi yeteneğimi göstermek uğruna makyaj uyguladıgım bayanları palyaçoya cevirmedim bu konuda içim rahat  :) Avrupa daki bayanlar sade ama belirgin makyajdan hoşlanıyorlar. Türkiye'deki bayanlar ise frapan ve dikkat çekici makyaj uyguluyorlar.

F: Veee beklenen soruyu soruyorum.2010 yazının makyaj trendleri nelerdir?
T: 2010 yılına smokey eyes(buğulu gözler) damgasını vurdu. Fondoten rengi çıplak görünen dudaklar ve buğulu , çarpıcı bakışlar. (Benim en cok sevdigim stil)

F: Doğru makyajla ilgili olarak bize verebileceğin tavsiyeler var mı?
T: Doğru makyaj dogru ten makyajıdır. Dekoltenizle renk farkı yaratmayan bir fondoten ve cok beyaz olmayan bir gözaltı kapatıcısıyla aslında makyajın en önemli bölümünü tamamlamış oluruz.Mükemmel makyaj , mükemmel bir cilt bakımıyla başlar . Bayanlara tavsiyem günlük ve haftalık cilt bakımlarını aksatmadan nemlenmiş bir cilde makyaj uygulamaları...

F: Peki son olarak önümüzdeki günlerde yeni projeler ya da etkinlikler varmı?
T: Temmuz ayına kadar inanılmaz bir tempoda devam ediyorum . İlkbahar yaz makyajı ile mega event'ler yapacagız.Mayıs ayında Paris'e gidiyorum. Dünyaca ünlü makyaj artisti Tom Pecheux nun work shopına katılacagım . Tom Ysl markasındaydı fakat bu yıl itibariyle Estee Lauder ın global makyaj direktörü oldu ve makyajımızda inanılmaz bir fark yaratacığına eminim. Tüm dünyadan Estee Lauder makyaj artistleri olarak Mayıs sonunda bizi Paris te topluyor inanılmaz heyecan ve gurur verici bir durum benim icinde.Temmuz sonrasında biraz dinlenme zamanım olacak tatile cıkmak istiyorum  :) 2011 sonbahar kış sezonu ile son hız devam ediyor olacagım ...

F: Tolga'cım bu yoğun temponda bana ve bitmek bilmeyen sorularıma zaman ayırdığın için çooook teşekkür ederim.
T: Bu güzel sorular icin ve banada bunları cevaplama fırsatı verdigin için ben teşekkür ediyorum.

6 yorum:

Chilek dedi ki...

Çok faydalı olmuş,teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

güzel bir söyleşi..

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Teşekkürler Beyaz Büyü ve Chilek :)

asmabahce dedi ki...

makyaj yapsa bi yerde yakalasak da dimi:)

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Asmabahçe,etkinlik programını yerlerini ve tarihlerini ben buradan duyurmaya çalışacağım.

Müge Hestbaek dedi ki...

Mustafa Kemal diye bir kuaföre gitmiştim İzmir seyahatlerimden birinde. Sanki orada bana makyaj yaptı bu beyefendi. Olabilir mi?