30.05.2009

Seviyorum Sizi

Gelelim dün akşamki süpriz doğumgünü partime :)
Benim canım aşkım, doğumgünüme henüz 2 gün olmasından dolayı şüphelenmeyeceğimi düşünerek,tüm sevdiğim dostlarım ve ailemle sağlam bir iş birliği içinde bana unutulmaz ve bol eğlenceli bir akşam yaşattı.
Günler öncesinden planlanmış olmasına karşın sadece çok sevdiğimiz dostlarımız Mine ve Murat ile güzel bir akşam yemeği yedikten sonra bowling oynayacağımızı düşünerekten Ege Park Planet Bowling salonuna gittim.Sadece 4 kişilik ayrılmış olan masamıza oturup keyifli bir yemek yemeye başlamıştık ki birden yükselen müzik eşliğinde biri benim adımı anons edip doğum günümü kutlamaya başladı ardından onun şaşkınlığını üzerimden atamadan ellerinde pastayla bana doğru yürümeye başlayan kuzenlerim,arkadaşlarım onlara dumur olmuş vaziyetteyken diğer arkdaşlarım,ablam,eniştem ,yeğenim....sonrasını inanın hatılamıyorum.
Hatırladığım tek şey tüm sevdiklerimle beraber güzel bir yemek ve süper eğlenceli bir bowling turnuvası.(Skorları saymazsak tabe :P )
Aşkım,Sevgili Mine ve Murat,kuzenlerim Cemile,Fatoş(iyi ki varsınız),Selin,Barış ve Uğur(bu arada Uğurcum tekrar tebrik ediyorum seni,ayrıca sicil numaran aklımda :)),ailemizin parçaları Orçun ve Saliha,Selçuk ve Uğur(Uğurcum ayrıca yaşımı ulu orta bağıra bağıra söyledğin için korkarım seni cezalandırmak zorunda kalıcam)ve assolistlerimiz canım ablam Figen,Can ve Cem ağbi(ağabey olarak yazıldığını biliorum tabiiki ama komik gelio bana napiiim :P) Yücel ve bitanecik zeytinim Kaan...
Hepinize geldiğiniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve hepinizi çok seviyorum.
Aşkımcım bu arada şeker pembesi zippoya ba-yıl-dım.
Seni çok seviyorum...
Not:ayrıca ben kötü bowling oynamıorum,toplar yamuktu sadece :P
Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle

Hiç yorum yok: