30.05.2009

Beyaz da beyaz ille de beyaz ....

Malumunuz koşuşturma hazırlık falan derken dün de 20 gün önce seçmiş olduğumuz koltuklarımızın ve yatağımızın teslimat günüydü.E tabi salonumuza ve yatak odamıza ilk eşyalarımız geleceğinden dolayı bende hafif bir heyecan başladı.Aaaa hiç öle ne var bunda falan demeyin.Böyle bir durumda insan evinin her eşyası için ayrı heyecanlanıyor ve mutlu oluyor.bunu yeni evlenenler ya da evlenecek olanlar bilir,uzun süredir evli olanlarda o günleri anımsayınca bana hak verir. Neyse...Ben arayıp öğleden sonra geleceğiz dedikleri anda ailemin evine 10 dk uzaklıktaki yeni evimize koşarak yok yalan oldu ışık hızıyla gittim.Sonra tahmin ettiğiniz gibi beklemeye başladım.Kendime güzel bir kahve yaptım,Instyle Mayıs sayısını açıp okumaya başladım,saatler geçti dergiyi ezberledim.(Sorsanız hangi sayfasında ne var anında söylerim)Baktım hala gelen giden yok,biraz temizlik yapayım zaman geçsin dedim eee zaman da geçti haliyle fakat hala zil,kapı falan çalmıyor.En sonunda akşam üzeri 5 gibi kavuştuk koltuklarımıza.Fotoğrafta kavuşma mutluluğumu en net haliyle görebilirsiniz. Aslında konuyu niye bu kadar uzattım bilmiyorum,asıl mesele şu; asla,asla ve asla eşya seçiminde kimsenin etkisi altında kalmayın ve şunu aklınızdan çıkarmayın ‘’ilk verdiğiniz karar her zaman doğru karardır’’Bugün paketleri açıldığında bembeyaz koltuklarımızı görünce bunu anladım.Çünkü uzun süre şunları duydum; Aaaaaaaaaaa beyaz mı alacaksınız?Saçmalamayın çabuk kirlenir... Üzerine çay kahve dökülürse bir de onu temizlemekle uğraşacaksın.... Bari krem falan olsaydı daha az kir gösterir En azında deri alın,bişey dökülse bile üstüne silersin geçer Beyaz çok güzel durur walla,üzerine bir örtü atarsın,kışında polar molar,hem kirlenmez o zaman Hayır işte hayıııııııııııııııııııııııııır!!!! Bembeyaz,hem de kumaş,ne dökülürse dökülsün üstüne! Hem hergün yeni bir leke çıkarıcı sürüyorlar piyasa,onlar ne güne duruyo bi kere? Canımız sağolsun içimizde kalacağına varsın kirlensin,temizleriz alla alla! Ayrıca üzerine örtü falan da örtmiceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.... Beyazı beğenipte kafası karışan varsa,sakın vazgeçmeyin.Sadece alın ve keyfini sürün...

6 yorum:

Hesionka dedi ki...

Güle güle kullanın cicilerinizi :)
Evlenirken herkes akıl veriyor zaten şöyle yapın böyle yapın diye ama sen beyazları almakla çok iyi etmişsin. Harika görünüyorlar :)

Masa da Ikea galiba :) Aynısı bende var :))

Funda dedi ki...

Çooook teşekkürler Hesionka...
Bu konuda benimle aynı fikirde olan birisini görmek çok güzel :)

Ayrıca süpersin ,evet mutfak masası ve sandalyeleri Ikea :)) Onlarıda çok severek aldık.

Elvan dedi ki...

Güle güle kullan:)) Ben ce de beyazzzz.... Süper olmuş, umarım hep mutlulukla oturursunuz:)

Funda dedi ki...

Çok teşekkürler Elvan'cım :)

umut dedi ki...

cnm gerçekten heyecanını paylaştım..çok güzel duygular bunlar..herşey senin bikere :) mutluluk,huzur peşinizi hiç bırakmasın.öpüyorum senii komacannn...

Funda dedi ki...

Umut'cum güzel dileklerin için çook teşekkür ediyorum.Öpüldün çoook :)